آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل - آزمایشگاه فارابی

بهترین آزمایشگاه تشخیص طبی در شمال تهران - آزمایشگاه فارابی


آشنایی با آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل در شمال تهران

همانطور که می دانید برخی از آزمایشگاه ها در سطح شهر به صورت تمام وقت و در تمامی روز های هفته مشغول ارائه خدمات به مراجعه کنندگان خود هستند. در واقع آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل خدمات را به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته به مراجعین خود ارائه می دهند.

به طور کلی آزمایشگاه های شبانه روزی همانند بسیاری از مشاغل دیگر، باید بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت باشند. این کار سبب می شود تا بتوانند کنترلی دقیق بر امور آزمایشگاهی مربوطه داشته باشند. در واقع می توان گفت همانطور که شبانه روزی بودن مراکز پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است، وجود آزمایشگاه های شبانه روزی نیز از اهمیت بالایی برخودار می باشد.

لازم است بدانید که آزمایشگاه های شبانه روزی باید از نظر کیفیت، درست به همان اندازه که در طول روز به فعالیت های خود می پردازند، در شب نیز به آن ها توجه داشته باشند. آن ها نباید اجازه بدهند که خستگی کار و تاریکی شب که اغلب سبب خواب آلودگی افراد می شود، باعث کم شدن میزان بازدهی آزمایشات و بررسی های در حال انجام بر روی نمونه های دریافتی از بیماران و مراجعه کنندگان شود.

از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل آشنا کنیم.

آزمایشگاه شبانه روزی چیست؟

به طور کلی یک آزمایشگاه ۲۴ ساعته معمولاً بخشی از یک بیمارستان شبانه روزی در نظر گرفته می شود که باید به علت فوریت های پزشکی به صورت ۲۴ ساعته آزمایش های مختلف پزشکی را انجام می دهند. آزمایشگاه های شبانه روزی خدمات آزمایشگاهی به بیماران را در شب نیز ارائه می دهند. این آزمایشگاه ها دارای شیفت ها و برنامه ریزی های دقیق برای جلوگیری از ایجاد وقفه و سهل انگاری در کار می باشند.

آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل - آزمایشگاه فارابی
آزمایش در روزهای تعطیل – در آزمایشگاه فارابی

آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل

آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل همچون سایر آزمایشگاه هایی که در روز، فعالیت پزشکی و تحقیقاتی انجام می دهند. در واقع این آزمایشگاه ها در شب نیز فعال بوده و در تمام ساعات شبانه روز خدمت رسانی به مراجعین را انجام می دهند.

لازم به ذکر است که این مراکز که در حال حاضر به صورت شبانه روزی در بسیاری از استان های کشور به ویژه استان های تهران، البرز و اصفهان فعالیت می کنند، آزمایشات پزشکی مختلفی را انجام می دهند.

آزمایشگاه های شبانه روزی در فعالیت شبانه خود از تمامی امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا استفاده می کنند. این کار سبب می شود که علت بیماری را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص داده و روش های درمانی را در اختیار متخصصان و پزشکان قرار دهد.

در رابطه با شلوغی آزمایشگاه ها باید گفت که قطعاً آزمایشگاه های شبانه روزی در مقایسه با زمان کار روزانه بسیار ساکت و بی صدا است. این نکته ممکن است یکی از عواملی باشد که منجر به کاهش میزان خطای خروجی و نتایج آزمایشگاهی در شب برای این مراکز درمانی شود.

همانطور که این آزمایشگاه ها از متخصصان و نیرو های با انگیزه و توانمند در طول روز برای آزمایش و آنالیز نمونه های گرفته شده از بیماران و مراجعان استفاده می کنند، از بهترین و مجرب ترین افراد نیز برای انجام همین کارها در ساعات شب استفاده می کنند.

مزایای آزمایشگاه های شبانه روزی

  1. فرصتی جهت انجام فعالیت های آزمایشگاهی در طول شانه روزی برای افرادی که شرایط انجام آن را در طول روز ندارند.
  2. تعیین منشا بیماری در بیمارانی که با مشکلات حاد در شب مراجعه می کنند.
  3. ایجاد آرامش و اطمینان در اجرای رویه های آزمایشگاهی بدون هیاهو و شلوغی درگیری های روزانه برای ارزیابان.
آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل - آزمایشگاه فارابی
آزمایشگاه فارابی بهترین آزمایشگاه باز در روزهای تعطیل

بهترین آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل در شمال تهران

آزمایشگاه های شبانه روزی یک امید بزرگ در دل تمام بیمارانی است که در شب دچار مشکلاتی از جمله بیماری های عفونی و قلبی و … می شوند. در سال های اخیر به علت عدم وجود مراکز آزمایشگاهی شبانه روزی و یا کم بودن تعداد این مراکز در سطح شهر برای انجام یک آزمایش ساده اما مهم، یا باید منتظر می شدیم تا صبح شود و این مراکز شروع به کار نمایند و یا کل شهر را زیر پا می گذاشتیم تا به یکی از این آزمایشگاه های شبانه روزی برسیم. آزمایشگاه های شبانه روزی امروزه به وفور در سح شهر مشاهده می شوند. از این رو همیشه در دسترس هستند و افراد می توانند از خدمات آن ها استفاده کنند.
یکی از بهترین آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل در شمال تهران، آزمایشگاه فارابی می باشد.

کلام آخر

در حال حاضر آزمایشگاه های زیادی در ایران هستند که به شکل شبانه روزی امور آزمایشگاهی را انجام می دهند. این آزمایشگاه ها سعی می کنند با بهره گیری از تکنولوژی و امکانات پیشرفته خود، منشا بیماری شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا نمایند.

یکی از بهترین آزمایشگاه های باز در روزهای تعطیل آزمایشگاه فارابی می باشد. آزمایشگاه فارابی با استفاده از تکنولوزی روز جهان و برترین متخصصان و پرسنل انواع آرمایشات را انجام می دهد. آزمایشگاه فارابی تمامی آزمایش های طبی، آزمایش های نوین و آزمایش های قارچ شناسی را با قیمت مناسب و توسط بهترین پزشکان انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان تحویل می دهد.

شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیش تر با مشاوران خبره ما در آزمایشگاه فارابی در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما

۰۲۱۲۲۲۲۹۸۶۲

آدرس آزمایشگاه

تهران ، خیابان شریعتی ، نبش ظفر

۲.۹/۵ - (۸ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =